REKLAMACJE I ZWROTY SKLEP INTERNETOWY PRINTMERCIAL.PL
REKLAMACJE
1. Okres gwarancji na produkty w naszym sklepie wynosi 24 miesiące.
2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Rękojmia za wady jest wyłączona w przypadku kupującego, który nie jest konsumentem lub Przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów o ochronie praw konsumentów.
3. W przypadku, gdy Towar ma wadę, Klient ma prawo:
(a) Ma prawo żądać od Sprzedawcy wymiany wadliwych Towarów na wolne od wad lub usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwe Towary na wolne od wad lub usunąć wadę, w zależności od przypadku, w najkrótszym możliwym terminie, ale w każdym przypadku nie powodującym znacznych niedogodności dla Klienta.
b) przysługuje prawo odstąpienia od umowy tylko i wyłącznie wówczas, gdy sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową, niezgodność z umową trwa nadal i wynika z oświadczenia sprzedawcy, że nie doprowadzi towaru do zgodności z umową w rozsądnym terminie.
4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu gwarancji, jest zobowiązany dostarczyć wadliwy przedmiot na adres Sprzedawcy. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, koszt dostawy przez Sprzedawcę pokrywa Sprzedawca.
5. Wszelkie reklamacje dotyczące Towarów lub wykonania Umowy sprzedaży przez Klienta powinny być składane w formie pisemnej i przesyłane na adres Sprzedawcy. Złożenie reklamacji w formie elektronicznej na adres biuro@printmercial.pl znacznie przyspiesza czas rozpatrywania reklamacji.
6. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację dotyczącą Towarów lub Wykonania Umowy Sprzedaży w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamacji przez Klienta.
7. Podstawą reklamacji jest techniczna szkodliwość produktu, która wyraża się w nieprawidłowym rozmiarze, ramie, rodzaju materiału lub braku jakiegokolwiek komponentu z Zamówienia.
8. Nie ma roszczenia od:
Informujemy, że motywy brokatu, złotego lub srebrnego betonu, marmuru, zardzewiałych blach, drewna itp. nie wyglądają jak w rzeczywistości. Są to raczej motywy nadrukowane, dlatego mogą różnić się wyglądem od rzeczywistych. Jednak odbicia światła nie są elementami graficznymi.
Różnice w kolorze. Odcienie produktu końcowego mogą nieznacznie różnić się od wizualizacji ze względu na kalibrację monitora, na którym oglądane są przedmioty, oraz rodzaj maszyny drukarskiej i użytego tuszu — nie jest to powód do reklamacji.
– Poprzednie zamówienie zostało złożone w innym kolorze. Zamówienie towaru, ponieważ musiało zostać złożone w innym okresie, może nieznacznie różnić się odcieniami i ramą, ponieważ wszystkie nasze produkty są wykonywane po złożeniu zamówienia. Uderzenia mechaniczne (ingerencja w produkt, oparzenia, nieprawidłowe zastosowanie)
– Uszkodzenia użytkowe, wynikające z działań podjętych w czasie eksploatacji (np. uszkodzenia spowodowane ścieraniem), nie podlegają reklamacji.
– Oświetlenie LED, jak również mechanizm zegara, nie podlegają gwarancji.
DOSTAWA
Instrukcja odstąpienia od umowy
Termin do odstąpienia od umowy wynosi czternaście dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
2. Prawo odstąpienia od umowy Klient powinien zrealizować poprzez poinformowanie Sprzedawcy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO- HANDLOWE SERHII LUHOVYI, a oświadczenie takie powinno zostać złożone na adres: Wroclaw, Buforowa 104, 52-131. Oświadczenie takie powinno zostać doręczone w sposób jednoznaczny.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy musi dotrzeć do Sprzedawcy przed upływem 14-dniowego terminu liczonego od dnia, w którym dostarczono rzecz; tj. na adres biuro@printmercial.pl. Przykładowy wzór oświadczenia znajduje się na końcu niniejszego postanowienia.
Koszty związane ze zwrotem towaru nie obciążają Sprzedawcy. Termin przyjęcia zwrotu towaru przez Klienta wynosi 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Obrazy z mchem oraz produkty personalizowane nie są objęte prawem odstąpienia od umowy.
—
Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane płatności. Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za dostarczenie mu zakupionego towaru — za wartość nie przekraczającą najtańszej opcji dostawy dostępnej w podobnej ofercie.
2. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu tych samych metod płatności, których Klient użył w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący i Sprzedawca uzgodnią inaczej w niniejszych Warunkach, które są przedstawiane w formie aktualizacji za pośrednictwem Zmian Warunków Ogólnych lub Powiadomienia.
3. Zwrot środków nastąpi w terminie nieprzekraczającym czternastu dni od dnia, w którym Sprzedawca towarów został poinformowany o odstąpieniu od niniejszej umowy lub zwrocie towarów.
4. Klient odpowiada również za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu działania rzeczy.
5. Prawo odstąpienia od umowy przez Klienta jest wyłączone w następujących przypadkach:
– umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb,
– w umowach o dostawę towarów w zapieczętowanym opakowaniu, które po rozpakowaniu nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli zostaną rozpakowane po dostarczeniu.
WZÓR
– Do: Drukarnia PrintMercial
ul. Buforowa 104
55-010 Wrocław
Szanowni Państwo,
Temat: Odstąpienie od umowy nr
Mam na myśli dostawę następujących rzeczy:
– Data zakupu:
– Numer referencyjny (zgodnie z fakturą):
– Imię i nazwisko konsumenta:
– Adres konsumenta (tylko jeśli informacja ta jest podana z podpisem konsumenta):
– Data złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy:
– Numer rachunku bankowego, na który ma zostać zaksięgowana należna kwota:
– Powód zwrotu (proszę wpisać odpowiedni numer z poniższej listy)*:
– Podpis klienta (tylko jeśli to powiadomienie jest składane w formie papierowej):
Powód zwrotu*:
1 – niska jakość
2 – nieprawidłowy rozmiar
3 – opis przedmiotu nie był zgodny z dostarczonym
4 – brak powodu
Prosimy o zgłoszenie odstąpienia od umowy drogą mailową na adres biuro@printmercial.pl.
Przyspieszy to proces zwrotu zamówienia.