Polityka zwrotów

REKLAMACJE I ZWROTY – SKLEP INTERNETOWY PRINTMERCIAL.PL


REKLAMACJE

  1. Okres gwarancji na produkty w naszym sklepie wynosi 24 miesiące.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Rękojmia za wady jest wyłączona w przypadku kupującego, który nie jest konsumentem lub przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów o ochronie praw konsumentów.
  3. W przypadku, gdy Towar ma wadę, Klient ma prawo:
    a) żądać wymiany wadliwego Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady – Sprzedawca zobowiązany jest wykonać to w najkrótszym możliwym terminie, bez nadmiernych niedogodności dla Klienta;
    b) odstąpić od umowy – wyłącznie, gdy Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową lub nie uczynił tego w rozsądnym terminie.
  4. Klient wykonujący uprawnienia z tytułu gwarancji zobowiązany jest dostarczyć wadliwy produkt na adres Sprzedawcy. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, koszt dostawy pokrywa Sprzedawca.
  5. Reklamacje dotyczące Towarów lub realizacji Umowy sprzedaży należy składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub elektronicznie na e-mail: biuro@printmercial.pl (zalecane dla szybszej obsługi).
  6. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
  7. Podstawą reklamacji jest wyłącznie techniczna niezgodność produktu z zamówieniem, w szczególności: błędny rozmiar, rama, materiał lub brak elementu z zamówienia.
  8. Reklamacje nie przysługują w przypadkach:
    – różnic w odcieniach wynikających z ustawień monitora lub technologii druku;
    – różnic między wizualizacją a motywem nadruku (np. brokat, beton, drewno, marmur itp.);
    – różnic kolorystycznych między kolejnymi zamówieniami;
    – uszkodzeń mechanicznych lub użytkowych powstałych w trakcie eksploatacji;
    – nieprawidłowego zastosowania lub ingerencji w produkt.


PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY – ZWROTY W CIĄGU 14 DNI

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę –
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Serhii Luhovyi,
ul. Buforowa 104, 52-131 Wrocław,
e-mail: biuro@printmercial.pl
– o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. listem lub wiadomością e-mail).

Koszty odesłania towaru ponosi Klient.
Sprzedawca zwróci wszystkie otrzymane płatności (w tym koszt dostawy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wyboru droższej wysyłki), nie później niż 14 dni od dnia poinformowania o odstąpieniu od umowy.

Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użył Klient, chyba że strony uzgodnią inaczej.


WYŁĄCZENIE PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY DLA PRODUKTÓW WYKONYWANYCH NA ZAMÓWIENIE

Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

W sklepie PrintMercial.pl dotyczy to w szczególności produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie Klienta – takich jak: wydruki z własnym zdjęciem, reklamy, kasetony, szyldy, tablice, panele dekoracyjne, neony personalizowane i inne towary oznaczone jako produkt na zamówienie.

Dla tych produktów zwroty nie są możliwe, chyba że towar jest wadliwy lub niezgodny z umową.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

– Do: Drukarnia PrintMercial

ul. Buforowa 104

55-010 Wrocław

Szanowni Państwo,

Temat: Odstąpienie od umowy nr

Mam na myśli dostawę następujących rzeczy:

– Data zakupu:

– Numer referencyjny (zgodnie z fakturą):

– Imię i nazwisko konsumenta:

– Adres konsumenta (tylko jeśli informacja ta jest podana z podpisem konsumenta):

– Data złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy:

– Numer rachunku bankowego, na który ma zostać zaksięgowana należna kwota:

– Powód zwrotu (proszę wpisać odpowiedni numer z poniższej listy)*:

– Podpis klienta (tylko jeśli to powiadomienie jest składane w formie papierowej):

Powód zwrotu*:

1 – niska jakość

2 – nieprawidłowy rozmiar

3 – opis przedmiotu nie był zgodny z dostarczonym

4 – brak powodu

Prosimy o zgłoszenie odstąpienia od umowy drogą mailową na adres biuro@printmercial.pl.

Przyspieszy to proces zwrotu zamówienia.

Chcesz uzyskać więcej informacji?
Zostaw zapytanie, a my udzielimy Ci porady.

Udostępnij

Treść
Aplikacja
Wypełnij swoje dane, a my dostarczymy Ci niezbędne informacje.
Nazwa
Telefon *
E-Mail *
Dodaj zdjęcie
Dodaj zdjęcie
Maksymalny rozmiar: 50 MB
Dodaj wiadomość
Dodaj wiadomość

Aplikacja
Wypełnij swoje dane, a my dostarczymy Ci niezbędne informacje.
Nazwa
Telefon *
E-Mail *
Szerokość, cm *
Długość, cm *
Dodaj zdjęcie
Dodaj zdjęcie
Maksymalny rozmiar: 50 MB
Dodaj wiadomość
Dodaj wiadomość

Prośba wysłana

Skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem wskazanego formularza tak szybko, jak to będzie możliwe.